Szkolenia


Praktyczne, uniwersalne i aktywizujące warsztaty

Obejmują 2 etapy: myślenie i działanie co w praktyce oznacza intesywną pracę i uwolnienie twórczego potencjału.

Proponowane rozwiązania mają zastosowanie w obszarach zawodowych i prywatnych.

Umożliwiają pozyskanie nowej wiedzy, umiejętności i technik z danej dziedziny.

Wykorzystywane narzędzia powstają i są weryfikwowane w codziennym życiu.

Podnoszą kwalifikacje, kompetencje i motywują.


AKADEMIA PROFESJONALNEGO HANDLOWCA


Cykl profesjonalnych i kompleksowych szkoleń skierowanych do handlowców, które mają na celu:

ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ I POPRAWIĆ KOMFORT PRACY

Obejmuje tematy:

1. Skuteczne Techniki Sprzedaży

2. Zarządzanie celami i czasem w sprzedaży

2. Profesjonalna Prezentacja Handlowa

4. Gry i Negocjacje Handlowe

Myślenie to najcięższa praca
i pewnie dlatego nie cieszy się zbytnią popularnością.

- Henry Ford -

Tematy szkoleń


Opis:


AKADEMIA PROFESJONALNEGO HANDLOWCA to cykl profesjonalnych i kompleksowych szkoleń SKIEROWANYCH DO HANDLOWCÓW, które mają na celu ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ I POPRAWIĆ KOMFORT PRACY.

Czego m.in. dowiedzą i nauczą się uczestnicy:

  • Jak skuteczniej sprzedawać
  • Jakie są najskuteczniejsze techniki i sposoby przekonywania klientów do swojej oferty
  • Jak efektywnie prezentować pełne portfolio firmy
  • Jak prowadzić efektywną prezentację j handlową
  • Jak zoptymalizować pracę aby zwiększyć sprzedaż
  • Jak planować zawodowe aktywności aby pracować z większą przyjemnością
  • Jak w łatwy sposób profesjonalnie reagować w trudnych biznesowych sytuacjach
  • Jak rozpoznawać w co grają klienci i profesjonalnie reagować
  • Jak naturalnie i bez stresu domykać sprzedaż
  • Jakie są najskuteczniejsze rozwiązania w negocjacjach, także w relacjach z trudnymi klientami

Obejmuje tematy:

Skuteczne techniki sprzedaży (PDF)
Efektywna prezentacja handlowa (PDF)
Zarządzanie celami i czasem w pracy handlowca (PDF)
Gry i negocjacje handlowe (PDF)

Akademia Profesjonalnego Handlowca jest autorskim projektem szkoleniowym Doroty Dwernickiej. Jej skuteczność była wielokrotnie nagradzana w Polsce i krajach EMEA. Na podstawie swojego doświadczenia i współpracy z korporacjami i MŚP opracowała cykl kompleksowych szkoleń, obejmujących zagadnienia niezbędne do podnoszenia skuteczności w sprzedaży.

Szkolenia realizowane będą głównie w formie warsztatowej (80 % czasu), mini wykładów i technik coachingowych. Uczestnicy będą otrzymywali zadania dodatkowe pomiędzy szkoleniami, które mają na celu zwiększenie ich zaangażowania w ich proces rozwojowy, a także zintensyfikowanie efektów ich pracy. Podczas szkoleń będziemy korzystać z kamery, aby móc:

  • Na bieżąco analizować nagrania
  • Odtwarzać je w późniejszych okresach czasu, w celu wykazania zmiany
  • Zaprezentować postępy w zdobywanych umiejętnościach

Podczas szkolenia uczestnicy będą pracować w oparciu o formularze (często autorskie) do oceny umiejętności własnych oraz pozostałych handlowców . Po szkoleniu uczestnikom zostanie przesłany PDF podsumowujący:

  • Poruszane zagadnienia merytoryczne
  • Slajdy użyte podczas szkolenia
  • Zdjęcia z opracowanych przez uczestników materiałów
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA FIRM
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
SZKOLENIA OTWARTE


Opis:


Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się lub wzmocnić umiejętności wyrażania własnych opinii, zwłaszcza w trudnych sytuacjach, egzekwować swoje potrzeby i wpływać na zachowanie innych ludzi. Warsztat pomaga opanować techniki relaksacji oraz pożądanych reakcji w stresujących sytuacjach. Spotkanie to pomaga lepiej poznać siebie pod kątem światopoglądu i zachowań, wzmocnić pewność siebie oraz wypracować reakcje prowadzące do realizacji własnych celów.


Zapisz się

Program:


1. Idea asertywności

  • obszary asertywności
  • cechy osoby asertywnej
  • asertywność a agresja, uległość, pycha
  • inteligencja emocjonalna i inteligencja społeczna a asertywność

2. Prawa i ograniczenia w życiu prywatnym i zawodowym

  • mapa asertywności
  • poszanowanie praw twoich i innych ludzi
  • asertywność a wypełnianie obowiązków

3. Asertywne techniki w trudnych sytuacjach

  • komunikacja werbalna i pozawerbalna
  • wyrażanie swoich uczuć i oczekiwań
  • stawianie granic i odmawianie
  • konfrontacja przekonań
  • reagowanie na pochwały i krytykę
  • umiejętność obrony przed psychologicznym poniżeniem

4. Poczucie własnej wartości a asertywność

  • wzmacnianie osobowości
  • asertywna autoprezentacja

Opis:


Pomaga przeanalizować obszary twojego rozwoju oraz zdefiniować cele prywatne i zawodowe. Umożliwia opracowanie indywidualnego planu działania przy pomocy tabeli Secondary Outlet Storage. Prezentuje narzędzia i techniki dzięki, którym staniesz się osobą lepiej zorganizowaną i skuteczniej działającą.


Zapisz się

Program:


1. Analiza czasu

  • sporządzanie budżetu czasu – na co zużywamy nasz czas?
  • diagnozowanie tzw. złodziei czasu
  • sposoby radzenia sobie z największymi złodziejami czasu

2. Proces wytyczania celów i priorytetów

  • praca z kalendarzem tradycyjnym lub elektronicznym
  • sygnalizacja kolorystyczna, symboliczna, dźwiękowa
  • definiowanie celów – warunki poprawnego sformułowania celu, pisemne ustalanie celów
  • wyznaczanie celów krótkoterminowych i perspektywicznych
  • kontrola i weryfikacja celów
  • kaskadowy system przypomnień
  • motywacja, a skuteczne wykorzystanie czasu i realizacja celów
  • analiza i weryfikacja celów za pomocą formularza Secondary Outlet Storage

3. Zasady i techniki zarządzania priorytetami

  • techniki ustalania ważności zadań
  • metoda salami, czyli szczegółowość w wyznaczaniu zadań
  • reguła Pareto, metoda Eisenhowera, reguła ABC

4. Efektywne zarządzanie swoją pracą w planowaniu przebiegu dnia

  • ile czasu należy poświęcać na planowanie swoich codziennych czynności
  • jak ustalać priorytety pod względem ich pilności i ważności?
  • organizacja pracy poprzez planowanie efektywnych bloków pracy
  • krzywa sprawności
  • plan działania
  • tabela spędzonego czasu

5. Przeszkody w zarządzaniu sobą w czasie

  • jak realistycznie budować swój plan czasowy?
  • wypracowanie efektywnych strategii przeciwdziałania zakłóceniom w pracy
  • identyfikacja złodziei czasu w pracy
  • kontrola i wpływ jako czynniki niwelujące powstawanie barier czasowych
  • strategie odkładania spraw na później
  • stres a organizacja pracy

6. Delegowanie zadań

  • powody i korzyści z delegowania
  • poziomy delegowania
  • przyczyny niedelegowania
  • problemy z delegowaniem i jak je rozwiązywać
  • tworzenie harmonogramu zadań

7. Prowadzenie spotkań a oszczędność czasu

  • moderowanie spotkania, techniki prowadzenia zebrań
  • tworzenie harmonogramów spotkania
  • przygotowanie list kontrolnych oraz arkuszy roboczych

Opis:


Podczas szkolenia poznasz procesy komunikacyjne i zrozumiesz zakłócenia, które powodują konflikty. Poznasz komunikaty werbalne i pozawerbalne, które pomogą zrozumieć Ci działania innych osób oraz przybliżą Cię do osiągania Twoich celów. Podczas warsztatów przećwiczysz komunikację m.in: asertywną i perswazyjną, które pomogą Ci nabrać pewności siebie i odwagi w trudnych sytuacjach. To spotkanie to okazja do sprawdzenia mocy: niepozornych gestów, melodii słów, kolorów, zapachów czy wizualizacji.


Zapisz się

Program:


1. Wprowadzenie do komunikacji

  • rola komunikacji w życiu prywatnym i zawodowym
  • teoria, zasady i modele komunikacji
  • bariery i stereotypy komunikacyjne
  • zasady przepływu informacji

2. Narzędzia efektywnej komunikacji

  • aktywne słuchanie, parafraza
  • pytania, precyzowanie, podsumowanie
  • wyjaśnianie

3. Przekonywanie i perswazja

  • argumentacja a cechy osobowe rozmówcy
  • język korzyści
  • podstawowe techniki perswazji

4. Komunikacja niewerbalna

  • interpretacja komunikatów niewerbalnych
  • rola wyglądu zewnętrznego i komunikacja osobowości
  • kontakt wzrokowy
  • znaczenie i moc gestów

5. Asertywna komunikacja

  • obszary asertywności twojej i rozmówcy
  • zasady i granice w asertywności
  • asertywność werbalna i pozawerbalna
  • asertywne techniki
  • asertywność w życiu zawodowym i prywatnym

6. Moc wizualizacji

Opis:


Umożliwia opanowanie sztuki wystąpień publicznych oraz zdobycie umiejętności profesjonalnej prezentacji siebie, instytucji, produktu czy idei. Ułatwia nawiązywanie kontaktów z ludźmi, a także pomaga skuteczniej realizować cele. Umiejętności te przydadzą się również do budowania osobistego wizerunku.


Zapisz się

Program:


1. I Prezentacja I - Nagranie

  • bezosobowa, zbiorcza analiza poziomu wyjściowego uczestników, doprecyzowanie celów szkolenia w odpowiedzi na prezentowane silne i słabe strony uczestników

2. Planowanie prezentacji

  • analiza audytorium (wywiad, ankiety...)
  • wyznaczanie celów prezentacji
  • ramowy układ prezentacji
  • dobór pomocy/narzędzi prezentacyjnych
  • organizacja miejsca i czasu prezentacji

3. Przygotowanie do wystąpienia publicznego

  • budowanie nastawienia prezentera (metody pracy nad własnym nastawieniem oraz metody budowania atmosfery wśród audytorium)
  • metody zwalczania tremy (budowanie pewności siebie)
  • istota wyglądu zewnętrznego

4. Prowadzenie prezentacji

  • komunikacja werbalna i niewerbalna prezentera
  • aktywne słuchanie i obserwowanie jako źródło aktualnej informacji zwrotnej
  • odpowiedzi na pytania i zastrzeżenia / budowanie banku pytań - metoda slajdów wsparcia
  • rozpoczęcie prezentacji (pierwsze wrażenie, motywowanie audytorium)
  • metody uatrakcyjniania prezentacji
  • samokontrola (czas, zachowanie, treść)

5. Budowanie planu prezentacji

6. II Prezentacja II - Nagranie

  • zindywidualizowana i konstruktywna informacja zwrotna osobista, od trenera oraz grupy

7. Aktywności po prezentacji

  • zasadność ankiet poszkoleniowych oraz sposoby ich konstrukcji

Opis:


Pakiet podstawowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta oraz skutecznej sprzedaży. Wyposaża w narzędzia do budowania długofalowych partnerskich relacji z klientami, pomaga efektywniej i bardziej komfortowo pracować. Rozwija i podnosi wartość pracownika.


Zapisz się

Program:


1. Analiza aktualnego poziomu wiedzy i umiejętności

2. Czym jest sprzedaż i jej rodzaje

3. Profesjonalny sprzedawca

  • etyka & etykieta
  • rola komunikacji werbalnej i pozawerbalnej

4. Klient

  • typologia klienta
  • targetowanie i segmentacja
  • metody dopasowania się
  • budowanie długofalowej współpracy

5. Konkurencja

  • wady i zalety konkurencyjności na rynku
  • metody działań konkurencji
  • strategia ochrony przed konkurencją

6. Proces sprzedaży

  • znajomość produktów działu i firmy
  • działania sondujące i budowanie bazy danych
  • przygotowanie pierwszej wizyty
  • kolejne spotkanie
  • przygotowanie zindywidualizowanej oferty
  • techniki sprzedaży
  • etapy sprzedaży 5+2
  • stawianie SMART celów
  • wykorzystanie Reguły Pareto

7. Trudne sytuacje i zastrzeżenia. Budowanie banku pytań

8. Rola notatek

9. Scenki sprzedażowe

10. Wstęp do negocjacji w biznesie

Opis:


Szkolenie skierowane jest do osób, które pragną w profesjonalny sposób kreować pożądany wizerunek instytucji, którą reprezentują. Podczas tego spotkania uczestnicy poznają zasady i elementy profesjonalnego budowania spójnego wizerunku firmy oraz sposoby osiągania celów firmy poprzez właściwe komunikowanie się z otoczeniem zarówno wewnątrz instytucji jak i poza nią.


Zapisz się

Program:


1. Analiza aktualnego wizerunku firmy

2. Motywy i efekty budowania wizerunku

3. Elementy i narzędzia budowania wizerunku

  • komunikacja wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • komunikacja werbalna i pozawerbalna

4. Projektowanie pożądanego wizerunku firmy

  • analiza potrzeb
  • misja i wizja
  • cele nadrzędne i podrzędne
  • krótko i długo falowy plan działania

5. Rozkład działań rola odbiorców/klientów

  • analiza typów osobowości
  • aktywne słuchanie
  • bank zastrzeżeń
  • opinie odbiorców/klientów (metody pozyskiwania informacji oraz ich istotność)

6. Etyka w budowaniu wizerunku firmy

  • kultura organizacyjna instytucji

7. Systemy i bariery komunikacji wewnątrz firmy

8. Materiały i środki promocyjne oraz metody ich wykorzystania

  • multimedia
  • komunikacja tradycyjna
  • organizacja imprez pomocnych w budowaniu wizerunku

9. Współpraca z mediami

  • przygotowanie komunikatów informacyjnych do mediów
  • wzbudzanie zainteresowania
  • kontakty z dziennikarzami
  • przygotowanie do wywiadów
  • organizacja konferencji prasowej

10. Budowanie wizerunku a sytuacja kryzysowa - jak wykorzystać sytuację kryzysową i zamienić na korzyść wizerunkową?

11. Profesjonalna prezentacja i wystąpienie medialne (praca z kamerą opcjonalnie)

12. Profesjonalna konferencja prasowa (praca z kamerą opcjonalnie)

Opis:


Szkolenie umożliwia zdobycie wiedzy, umiejętności i narzędzi niezbędnych do zrozumienia praw i zasad panujących w zespole. Doskonali umiejętności komunikacji interpersonalnej optymalizującej współdziałanie ludzi w zespole i poza nim. Pozwala dogłębnie zrozumieć role poszczególnych osób w zespole i dzięki temu lepiej wykorzystać ich potencjał co zwiększa efektywność i satysfakcję z pracy.


Zapisz się

Program:


1. Tworzenie zespołu zadaniowego

  • określanie ról poszczególnych pracowników
  • subiektywna autoanaliza własnej postawy/roli w zespole
  • obiektywny test roli zespołowej
  • określanie cech i kompetencji pożądanych u poszczególnych członków zespołu
  • dobór pracowników zgodny z celami zespołu
  • zasady pracy w zespole
  • doskonalenie komunikacji
  • wykorzystanie możliwości empatii
  • pro aktywność i kreatywność
  • potrzeba i możliwości integrowania zespołu

2. Zarządzanie Zespołem

  • wyznaczanie celów i planów Zespołów
  • odkrywanie indywidualnych motywacji i umiejętne wykorzystywanie ich
  • budowanie sprzyjającej dla pracy Zespołowej atmosfery
  • dobór zasad i technik pozwalających na wykorzystanie potencjału Zespołu
  • kontrolowanie i modyfikowanie działań Zespołu

3. Optymalizacja procesu zarządzania Zespołem

  • moderowanie komunikacji w Zespole i usuwanie barier, konfliktów
  • budowanie atmosfery zaufania
  • zasady pozyskiwania informacji o osiągniętych postępach oraz udzielanie informacji zwrotnej
  • skuteczne komunikowanie się między działami
  • metody i kierunki motywowania
  • budowanie banku pytań pozwalających na zoptymalizowanie pracy zespołowej oraz indywidualnej
  • tworzenie indywidualnego planu doskonalenia swojej roli zespołowej

Tematy szkoleń przy współpracy z MarketInwestor


Opis:


Dowiedz się na czym polega działanie rynków giełdowych na świecie i w jaki sposób możesz na nich zarabiać. Poznaj zasady i techniki, które pozwalają granie na giełdzie przeobrazić w codzienną pracę profesjonalnego inwestora. Wypróbuj swoje przekonania i umiejętności na symulatorze pod okiem mentora a następnie sprawdzone praktyki wykorzystaj na rynku polskim lub zagranicznym korzystając z superwizji.


Zapisz się

Program:


I. Teoria inwestowania na giełdach


1. Zrozumieć rynek giełdowy

  • różnice i podobieństwa rynku polskiego i zagranicznego
  • instrumenty giełdowe i sposoby zarabiania na nich

2. Psychologia inwestowania

  • podstawowe zasady
  • najczęstsze błędy początkującego inwestora
  • treningi (wyciszenia, koncentracji, wizualizacji, ...)

3. Narzędzia analizy technicznej

4. Zasady zarządzania kapitałem

  • ocena ryzyka
  • wyznaczanie wejścia i wyjścia
  • ustawianie stop losów

5. Indywidualny system inwestycyjny

  • planowanie
  • notatki
  • analizy

6. Podstawowy zestaw sprzętu do inwestowania

  • oprogramowania
  • monitory
  • zasilanie
  • łącze

7. Rola "Tradingroomów"


II. Praktyka - DEMO


1. Wartość symulacji

2. Wybór platformy

3. Cel i plan wybranej symulacji

4. Rola mentora

5. Kontekst psychologiczny ryzyka inwestora


II. Praktyka - LIFE


1. Ustawienia początkowe

2. Metoda DEMO - LIFE

3. Zrozum

4. LIFE

5. Superwizja

6. Inteligencja emocjonalna profesjonalnego inwestora

Tajemnica każdego człowieka sukcesu polega na tym,
że wypracował nawyk robienia rzeczy,
których przegrani nie lubią robić.

- A.E.N.Gray -

POROZMAWIAJMY O TWOICH POTRZEBACH


Przejdź do kontaktu
Facebook
Akademia Profesjonalnego Handlowca
Referencje